טיפים לפעילות גופנית עם המשפחה בחגים
1.גם אם אתם מארגנים פעילות משותפת במקום סגור – נסו לבחור פעילויות המשלבות פעילות גופנית.
 פירוט: במקום לראות סרט בקולנוע, פעילות שתלווה בישיבה, אכילת פופקורן ושתיית מיץ  אפשר לתכנן פעילות משפחתית    אשר תשלב בתוכה אלמנטים של פעילות גופנית אשר תגביר את ההוצאה הקלורית והכושר הגופני לכל בני המשפחה למשל: לשחק באולינג, להסתובב במוזיאונים או ללכת לגן החיות.
 
2. אל תדחו על הסף הצטרפות של חבר/ים לבילוי המשפחתי המשותף בזמן החגים ובכלל.
פירוט: עבור ילדים ונוער יצירת ותחזוק חברויות הוא דבר חיוני וממריץ. המצאותם של חברים קרובים בסביבת הילדים מעוררת אצלהם רצון להשתולל ולהיות פעילים.
היתר לשלב חבר/ה קרוב/ה לבילוי המשותף תעודד את הילדים להיות פעילים יותר ולשמר את המאזן האנרגטי הטבעי והבריא להם בצורה כייפית וחוויתית עבורם.
 
3. היו פתוחים לחוות פעילויות חדשות ויצירתיות – המגוון רחב והאפשרויות אין סופיות.
·   פירוט: בשנים האחרונות קיים היצע רחב ועשיר של סדנאות, חוגים ופעילויות אשר ניתן להתנסות בהם בעת פעילות חברתית או משפחתית. הפעילויות המקוריות ומגרות החושים מאפשרות הנאה ושיתוף כל בני המשפחה. רשימה חלקית של האפשרויות הפרושות בפניכם: טיפוס קירות פנימי / חיצוני, טיולי אופניים משותפים, סנפלינג, פיינטבול, פריזבי, חתירה בסירות, החלקה על הקרח ועוד ועוד...
 
4. הגבירו את כמות האנרגיה שבני המשפחה מוציאים גם ללא יציאה מן הבית !
פירוט: כולנו יודעים כי בתקופת החגים אוכלים יותר. הוסיפו לזה את נטיית הילדים (וגם הנטייה שלנו) להיות פחות פעילים ומכאן הדרך לתוספת במשקל כמעט מובטחת. בכדי להגביר את כמות האנרגיה שבני המשפחה מוציאים בין כותלי הבית ניתן להיות יצירתיים ולהקצות יום שלם לטיפול משפחתי בגינה או לסידור עליית הגג וכד'.
אפשר גם לנצל את ההתקדמות הטכנולוגית ולרכוש לילדים קונסולות משחק (Wii,למשל) או משחקים חדשים למחשב המאפשרים לתפעל את המשחק דרך תנועות הגוף (ריקוד, איגרוף, טניס וכד') – הילדים יזיעו ולא יפסיקו לחייך. כמובן שאתם מוזמנים להצטרף עימם לחוויה...
 

 

שלח
  • שלח