שלום וברכה, שמי ישראל הרטמן, אני בחור צעיר בן 58,  גר בקיבוץ דתי בשם "לביא" בגליל התחתון קרוב לטבריה  והורדתי 50.5 ק"ג.

 
שנים רבות אני נלחם בעודף המשקל שלי, ולמה שקרא בשנה וחצי האחרונות, פשוט לא תאמינו. הייתה  מהפכה רצינית בחיים שלי.
 
ניסיתי כבר לאורך השנים כל מני תוכניות של ירידה במשקל: שומרי משקל, דייאט קלאב, כל מיני תוכניות שניסיתי יחד עם הדיאטנית שלנו בקיבוץ וללא הצלחה. ניסיתי תבשיל של יחיאל ספרא. נסעתי לרפואה משלימה- דיקורים משך 3 חודשים, הלכתי לנסות היפנוזה כדי לעזור לי לשכוח מהתיאבון,  אפשר להגיד שניסיתי הכול ללא הצלחה.
 
בניגוד לכל הניסיונות עד כה - כשהגעתי לתוכנית של "מיריקל" ולקבוצת התמיכה שלה, הרגשתי שהפעם זה שונה מאד. הרגשתי שזו לא דיאטה אלא דרך חיים. ועם דרך חיים כזאת אפשר לחיות טוב.
 
קודם כל מאד חשוב לי שבקבוצת התמיכה שלי אפשר לדבר באווירה פתוחה וטובה - האם עליתי או ירדתי באותו שבוע. אני שייך לקבוצה שבה כולן  נשים. אנחנו נפגשים פעם בשבוע במתנ"ס בטבריה עם המנחה אורלי. העובדה שאני הגבר היחיד בקבוצה אולי נתנה לי פוש לקחת את העניינים בידיים. לשבת בין כל מיני נשים זרות שלא הכרתי אף פעם ולדבר על הבעיה שלי.
 
יש לי רק דברים טובים להגיד על אורלי המנחה, איך שהיא הכניסה אותי לתוכנית, על ההסברים העמוקים, על ההצלחה שלה עם "מיריקל". כל הדברים עזרו לי להתמודד עם עודף המשקל שלי. לפני שהתחלתי את התוכנית של "מיריקל" שקלתי כ 146.600 ק"ג ובמשך שנה וחצי הצלחתי להוריד 50.500 ק"ג של שומן. פתאום כל החיים קיבלו פרספקטיבה חדשה.
 
כבר יותר קל ללכת ממקום למקום ללא הפסקות של מנוחה, אפשר לעלות בכל מקום במדרגות במקום לעלות במעלית ולעשות כושר יום-יום (הליכה מהירה במשך שעה).
 
אני אוכל כל שעה וחצי עד שלוש שעותמכל דבר שבריא ובמנות קטנות. בכדי לא להרגיש אני אוכל את מנת הכיף שהיא חלק מהתוכנית ומחזירה לי את הטוב בחיים (פעם בשבוע). אני שותה לפחות 20 כוסות של מים כל יום (שמתם לב- אמרתי מים), בעבר בקושי שתיתי ליטר ביום של מים והמון משקאות עם סוכר בכמויות. הכול השתנה לטובה, אני מרגיש כמו בן אדם חדש שרק נולד ויש לי את כל העתיד שלי ליהנות מהשינוי.
 
אני מאד ממליץ על התוכנית של מירי סניצקי- קבוצת התמיכה לגברים, נשים, ילדים ונוער, כדרך להגיע לחיים רזים, בריאים וטובים יותר. עם רצון להרגיש טוב, לחזק את הביטחון והדימוי העצמי, להתמלא באנרגיות ולהיות בריא, וכפי שחבוי בשם במובנו האנגלי ממש "מיריקל" (נס).
אני רוצה להוסיף שהאתר של "מיריקל" נתן לי כתובת לשאלות נפוצות, מתכונים, מאמרים, פורום ועזרה מהמערכת כולה.
 
בקבוצה המתמודדת עם בעיה משותפת קל יותר,בדרך של שיחה, להתמודד ולשפר את תחושת הביטחון של החברים. התוכנית פועלת לשינוי הרגלים הקשורים לאוכל והקבוצה ממלאת תפקיד חשוב בכך לכל אחד ואחת.
 
אני גאה להיות חלק מהתכנית של "מיריקל", ומאחל לכולם הצלחה.
 

ישראל הרטמן
 

שלח
  • שלח