שמי שלומית, אני בת 35, נשואה ואם ל -2 בנים מקסימים עומר ועידו, ועם 56 קילו פחות.

הייתי שמנה מאז שאני  זוכרת את עצמי.
חלק גדול מהבילויים עם חברים וחברות התחיל  או הסתיים בלהיכנס למאפיה ולקנות בורקסים, עוגות, רוגלך, או אפילו פלאפל ב- 2:00 בלילה. כל חיי ניסיתי לעשות דיאטות ותמיד, בסופן מצאתי את עצמי שוב שמנה. חייתי במעגל קסמים של תסכול, אכילה, השמנה וחוזר חלילה. תמיד, בכל הדיאטות שעשיתי הרגשתי מוגבלת ומסכנה שאסור לה לאכול הרבה מאכלים.
בשנת 2000 הגעתי לקבוצה של  "מיריקל"ביוקנעם בהדרכתה של מירי במשקל של -  122 ק"ג ושם התחיל השינוי הגדול.  בקבוצה קיבלתי תמיכה ועידוד, הן מהקבוצה והן ממירי שמלווה את התהליך בצורה אישית, ומרגשת. לא פספסתי אף מפגש, הטענתי מצברים משבוע לשבוע, והכי חשוב, בפעם הראשונה הבנתי שאין אסור ומותר.
מותר לאכול מהכול, רק בזמן הנכון, במקום הנכון ובכמות הנכונה. התוכנית אינה דיאטה, אלא שינוי אורח חיים. המשכתי את חיי כרגיל, ביליתי ויצאתי לאירועים, מסיבות, ומסעדות בידיעה שהבחירה בידי, מה לקחת ועל מה לוותר. הלמידה הכי גדולה שלי בתוכנית של "מיריקל" הייתה שאינני מוותרת ממקום של מסכנות, אלא בוחרת בהרגשה נהדרת, בוחרת באיכות חיים, במצב רוח מרומם, באנרגיות בלתי נגמרות ובבריאות גופנית ונפשית.
בשלב מסוים לאחר שהורדתי כבר 49 קילו והייתי "תקועה" במשקל כ - 7 חודשים, הבנתי שעלי להתחיל בפעילות גופנית. כל בוקר, וכך כבר 5 שנים, אני צועדת בין 6 ל- 10 ק"מ ליום. ההליכה גורמת לי לסיפוק רב , וממלאת אותי באנרגיות למשך כל היום.
יחד עם השינוי באורך החיים הורדתי 7 ק"ג נוספים שהתווספו לסך של 56 קילו והטמעתי את ההבנה שהפעם זו אינה דיאטה ומבצע חד פעמי כמו שהיה תמיד, אלא שינוי לחיים. ההישג המדהים שבשום אופן אינני מוכנה לוותר עליו וההבנה הזו, עוזרת לי לשמור על משקל כבר יותר מ - 5 שנים .
אני יודעת, שללא התמיכה של הקבוצה , לא הייתי מצליחה.
עברתי דרך ארוכה, ההרגשה נכון להיום היא של הצלחה אין סופית. 
 

בהצלחה לכולם
שלומית

 

שלח
  • שלח