שמי דני לרמן, במשך 25 השנים האחרונות,  מבלי משים, הורדתי בפעילות הגופנית והעליתי במשקל.  בגיל  53  עמדתי כבר על 116 קילו. הגובה שלי הוא  1.65 מטר.

 
המשקל העודף גרם לי להישאר בבית. לא לצאת.לא לבלות.לא לעסוק בשום ספורט. פשוט לא היה חשק לכלום.
 
לחץ הדם עלה, רמות הסוכר בדם עלו והתחלתי לקבל טיפול אינטנסיבי נגד סכרת, נגד לחץ דם, נגד כולסטרול.מאחר והתרופות לא הועילו, הגעתי בסופו של דבר לשולחן הצינטורים.
לאחר מאמצים קשים הצליחו הרופאים לפתוח את האטימה בעורקי הלב.
מאמציםכתבתי, אבל בעצם היה זה השומן שהקשה על ביצוע הצינטור.  לא הייתי צריך לשמוע זאתמהרופאים, ידעתי כי עלי לרדת במשקל.
 
קראתי את כל הספרים בנושא "הדיאטה",  עשיתי ממש דוקטוראט  אבל מאום לא עזרולא הצלחתי לסתום את הפה - שמן נשאר שמן.  בלחץ המשפחה , וללא אמונה שאצליחנרשמתי לחוג של מירי סניצקי.  היום, כשנה וחודשיים לאחר שנרשמתי הפחתתיממשקלי כ 32 קילוגרמים,אינני נוטל יותר גלולות, אינני סובל מיתר לחץ דם, והסכרתנעלמה.
 
התחלתי לחיות, התחלתי לצאת, לבלות, לטייל.. קבלתי את החיים שלי חזרה במתנה.
מירי סניצקי יודעת בחושים המיוחדים רק לה לרדת לעומק נשמתי, לגרד אותי מרצפת הייאוש ולתת לי את הכוח, המוטיבציה, והכלים לעשות זאת. ועל כך אני מודה לך - מירי סניצקי.
 
השיטה של מירי סניצקיהיא עבודה בקבוצות קטנות. קבוצות שכל החברים בה הופכים למשפחה תומכת ועוזרת שמונעת מאיתנו לאכול את התסכולים והבעיות ולהשמין. הקבוצות של מירי הם כמו אוניברסיטה. בכל מפגש לומדים משהו חדש, לומדים לפתור בעיות, לומדים כיצד לחיות טוב, בריא מבלי להיות רעבים. מבלי לוותר על ההנאות הקטנות בחיים. לא האמנתי שזה אפשרי,  להוריד במשקל נראה לי קשה כמו להגיע לירח.
למדתי אצל מירי סניצקי שאין דיאטת פלאים, צריך לעבוד. צריך יד מכוונת, צריך קבוצה תומכת. וצריך למצוא לכל אחד את הדרך המתאימה. כל זאת קבלתי אצל מירי. שילוב מנצח של ניסיון, חוכמה, והמון המון אהבה. 
 
 

 בהצלחה
דני לרמן 

 

שלח
  • שלח